Streamers clash
Pro mě a můj tým je Streamers clash něco velmi specialního. Je to náš vlastní projekt - produkt, co jsme vybudovali od nuly.
Představení
Je to pravidelný turnaj v pc hrách, kterého se účastní jen influenceři. Hraje se v nejhranější esports hře na světe. My děláme na projektu vše od A-Z: přípravu, influence marketing, sales, project management, produkci, socials, grafiku i videa. Každý ročník je ohromná škola. A každý další, díky bohu, rosteme a máme skvělou komunitu, účastníky i partnery, co jsou s náma od začátku.
Výzva
Prodat projekt, co se ještě nestal, bylo pro mě osobně fakt težký. Nejsem sales guy. Jsem ITák, grafik, video týpek, evenťák. Ale to všechno se dalo využít, až potom, co na to seženeme partnery. Stejně jako ve sportu musíte zaplatit výhry, produkci a alespoň nějak lidi, co na tom dělají.
Řešení
Postavili jsme sales deck na influencerech a streamerech a snažili se naším neohrabaným (dělali jsme to poprvé) stylem říct: věřte nám, že to nebude shit a bude to fakt dobrý… víme, co děláme. Samozřejme jsme měli realistické odhady čísel, co budeme schopni doručit. Dobře zpracované podklady a pár let zkušeností v oboru esports/gaming taky pomohly. Když jsem se ptal prvního partnera, proč nám ty prachy na projekt, co se ještě nestal, dali… řekli, že je vidět, že víme, co děláme a máme pro to zápal a chtějí být u toho. Až jsem zamáčkl slzu.
Jak to dopadlo
Nyní připravujeme s mým týmem třetí ročník. Větší prostor na finálový event. Více lidí v týmu. Více obsahu pro komunitu. Začneme s prodejem merche. Do toho připravujeme i CSR a HR linku, která by měla rozšířit možnosti, co dokážeme v rámci projektu udělat a koho oslovit.




